portakhfif

ساخت وبلاگ

این روزها هر کدام از فروشگاه‌ها، شرکت‌ها یا آموزشگاه‌ها برای ترغیب مشتریان به خرید محصول یا استفاده از خدمات انواع کد تخفیف را منتشر می‌کنند. تخفیف‌هایی که اعتبار مشخصی دارند و در بازه‌ی زمانی و یا با شرایط خاصی قابل استفاده‌اند.

پرتخفیف هم در تلاش است کدهای تخفیف برندهای موجود در حوزه‌های مختلف از فروشگاه‌های آنلاین تا اپراتورها و حتی حوزه‌های آموزشی را با کاربرانش به اشتراک بگذارد تا این پروسه‌ را ساده‌تر کند!

خوب است بدانید مهم‌ترین نکته برای استفاده از کوپن‌های منتشر شده توجه به نوع کد و مدت زمان اعتبارشان است. بنابراین بهتر است برای اینکه هیچ کد تخفیف تازه‌ای را از دست ندهید، زود به زود به سایت یا اپ پرتخفیف سر بزنید و تا کوپن‌ها منقضی نشده‌اند با توجه به نوع نیازتان، کوپن مناسب را از پرتخفیف دریافت کنید!

 همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، این کدهای تخفیف زمان استفاده‌ی محدودی دارند و در تاریخ مشخصی قابل استفاده‌اند. طوری که ممکن است چشمتان به کد تخفیف وسوسه‌انگیزی بخورد اما تا نگاه به تاریخ استفاده‌اش می‌اندازید آه از نهادتان بلند شود که چرا چنین فرصتی را از دست دادید. بنابراین مراجعه‌ی مدام به سایت پرتخفیف و چک کردن پیوسته‌ی کوپن‌های تخفیف به روز، اجازه نمی‌دهد هیچ فرصتی از دست برود.

 

چطور با کد تخفیف دیجی کالا رایگان خرید کنیم؟

دیجی کالا به‌عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که با تنوع گسترده محصولاتش به‌خوبی توانسته عمده‌ی نیازهای مشتریانش را تامین کند. حالا شما ارائه‌ی کد تخفیف را هم به ویژگی‌های جذابی مثل اعتبار، تنوع و قیمت مناسب اضافه کنید. با این شرایط دیگر مشتری از یک خرید چه می‌خواهد؟!

کوپن های تخفیف دیجی کالا به مشتریان این امکان را می‌دهد تا برای خرید محصولات درجه یک از برندهای معتبر هم تخفیف بگیرند تا با هزینه‌ی کمتر، خریدهای بیشتری داشته باشند.

بنابراین اگر شما هم از مشتریان دیجی کالا هستید و یا تعریفش را زیاد شنیده‌اید و دلتان می‌خواهد خرید از آن را تجربه کنید، خوب است پیش از مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سری به پرتخفیف بزنید تا با دریافت کد تخفیف دیجی کالا رایگان یک خرید متفاوت و به‌صرفه را تجربه کنید.

 

شما با ورود به سایت یا اپ پرتخفیف به‌راحتی می‌توانید از میان دسته‌بندی موجود، روی گزینه‌ی فروشگاه اینترنتی کلیک کنید، یک راه دیگر این است که در کادر جستجو نام دیجی کالا را سرچ کنید یا با سرچ عباراتی مثل « کد تخفیف دیجی کالا رایگان » برای محصولاتی که 100% تخفیف خورده‌اند کد تخفیف بگیرید و یا یک ارسال رایگان از دیجی کالا دریافت کنید.

 

به این ترتیب سایت پرتخفیف لیستی از انواع کوپن ها و تخفیف‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. تخفیف‌هایی که انواع مختلف محصولات را در بر می‌گیرد.  شما فقط کافی است کمی لیست را بالا و پایین کنید تا بعد از دریافت کوپن مورد نیازتان با کلیک روی دکمه‌ی سبز رنگ «خرید کنید» روانه‌ی فروشگاه بزرگ دیجی کالا شوید.

بعضی از کدهای تخفیف دیجی کالا کلی‌ست اما بعضی از کدهای تخفیف برای دسته‌بندی خاصی از محصولات قابل استفاده است. برای مثال ممکن است کدتخفیف خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا با کد تخفیف وسایل آرایشی و بهداشتی متفاوت باشد.

بهترین راه برای جمع‌آوری تمام کدهای تخفیف این است که مدام سایت پرتخفیف را رصد کنید تا هیچ تخفیفی را از دست ندهید.

دریافت کد تخفیف رایتل از پرتخفیف چطور ممکن است؟

رایتل به‌عنوان سومین اپراتور کشوری تلفن همراه با ارائه‌ی سیمکارت‌های نسل سوم و چهارم به‌خوبی توانسته در مدتی نسبتاً کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین اپراتورها تبدیل شود. اپراتوری که در کنار عرضه‌ی خدمات ویژه با انتشار کد تخفیف رایتل سعی در جلب رضایت بیشتر مشتری‌ها دارد.

پس اگر هنوز رایتلی نشده‌اید و به‌دنبال خرید سیمکارت ارزان از این اپراتور هستید یا سیم کارت رایتل دارید و با خدماتش هم آشنایید و می‌خواهید با خرید بسته‌های اینرنتی ویژه در هزینه‌های اینترنت صرفه‌جویی کنید، با دریافت کد تخفیف رایتل از پرتخفیف ، می‌توانید به تمام این خواسته‌ها برسید.

برای انجام این کار هم فقط کافی‌ست به سایت یا اپ پرتخفیف سر بزنید و در بین دسته‌بندی کد تخفیف ها روی گزینه «اپراتور و اینترنت» کلیک کنید یا با تایپ عباراتی مثل رایتل یا کد تخفیف رایتل در کادر جستجوی سایت، پیدا کردن کوپن موردنیازتان را به تخفیف بسپارید.

 

 

خوب است بدانید که کد تخفیف رایتل ممکن است به‌صورت یک کد دستوری باشد که در این صورت با شماره‌گیری آن در گوشی تلفن همراهتان می‌توانید بسته‌های اینترنتی یا بسته‌های مکالمه‌ی ویژه را دریافت کنید.

از طرف دیگر برخی از کدهای تخفیف این اپراتور در هنگام خرید از سایت قابل استفاده‌اند

. برای مثال برای استفاده از کد تخفیف رایتل برای خرید سیم‌کارت، با کلیک روی دکمه‌ی «خرید کنید» و انتقال به سایت رایتل امکان خرید و استفاده از کد تخفیف برایتان ممکن می‌شود.

همچنین این امکان برایتان فراهم است تا با کلیک روی دکمه‌ی «جزییات بیشتر» به صفحه‌ی توضیحات بروید و از شرایط و اطلاعات مربوط به کوپن مورد نظرتان مطلع شوید یا از امکانات مختلفی مثل پرینت، ذخیره، ارسال یا کپی لینک کد استفاده کنید.

چطور با دریافت کد تخفیف ایسمینار با کمترین هزینه آموزش ببینیم؟

اگر برای خرید محصول یا دریافت خدمات خاصی دنبال تخفیف نمی‌گردید و در عوض برای یادگیری یک مهارت ویژه در جستجوی راهی برای کمتر کردن هزینه‌ها هستید یا قصد آموزش و برگزاری یک وبینار دارید، پس وقتش رسیده که با سامانه‌ی ایسمینار آشنا شوید!

ایسمینار با برگزاری انواع وبینارها در زمینه‌های مختلف آموزشی به پلتفرمی تخصصی در این حوزه تبدیل شده است. پلتفرمی که در تلاش است با پشتیبانی از برگزاری وبینارهای معتبر به بالا بردن سطح آموزش کشور کمک کند و سهمی در برپایی آموزش برابر در کل کشور داشته باشد.

در کنار این‌ مزایا، کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف ایسمینار با صرف هزینه‌ی کمتری در جلسات سمینارهای آموزشی آنلاین شرکت کنند. سمینارهایی که توسط استادان برجسته برگزار می‌شود و از کیفیت آموزشی و بصری بالایی برخوردار است.

باید بدانید که کد تخفیف ایسمینار انواع مختلفی دارد؛ گاهی ممکن است این سامانه برای تمام محصولات سایت تخفیف‌هایی در نظر بگیرد و یا تعدادی از وبینارها را با تخفیف ارائه کند. خبر خوب اینکه در پرتخفیف دسترسی به انواع کد تخفیف ایسمینار بسیار ساده است و راهش کلیک روی گزینه‌ی «مشاوره و آموزش» یا سرچ نام ایسمینار در کادر جستجوی پرتخفیف است.

به همین سادگی پرتخفیف تمام کوپن های ایسمینار را برایتان رو می‌کند تا شما با انتخاب کوپن مورد نیازتان، راحت، بی‌دردسر و ارزان‌تر از همیشه در وبینار دلخواهتان شرکت کنید و مهارت مورد نظرتان را یاد بگیرید!

دسته‌بندی‌های دوره‌های آموزشی ایسمینار بسیار متنوع و شامل استارتاپ، کسب‌وکار، بازاریابی، برنامه‌نویسی، توسعه‌ی فردی و... است. با کمی گشت و گذار در سایت ایسمینار ترغیب می‌شوید تا در سمینارهای آموزشی زیادی شرکت کنید، سمینارهایی که وقتی روی هم جمع می‌شوند ممکن است هزینه‌ی زیادی را به شما متحمل کنند و در این صورت کد تخفیفی که از سایت پرتخفیف دریافت کرده‌اید نجاتتان می‌دهد.

با اعمال کدتخفیف ایسمینار مبلغ قابل توجهی از قیمتی که باید پرداخت کنید کم می‌شود و شما می‌توانید هم در دوره‌های آموزشی شرکت کنید و هم دوره‌های برگزار شده را دانلود کنید و در فواصل زمانی مختلف با دقت و تمرکز بیشتری نکات را دنبال کنید. در واقع با کمترین هزینه، کلاس آموزشی دلخواهتان را برای همیشه در دسترس خواهید داشت.

منبع : ایلنا

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 214 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 12:51

یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش خرید اینترنتی، امکان تخفیف گرفتن بدون دردسرهای چانه زدن است. برای همین هم عجیب نیست که کد تخفیف ها تا این حد پرطرفدار شده‌اند. در این بین کد تخفیف دیجی کالا هم حسابی هواخواه پیدا کرده است. چراکه تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب، دیجی کالا را در صدر فروشگاه‌های اینترنتی قرار داده است.

کافی است عبارت « کد تخفیف دیجی کالا امروز » و یا « کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا » را جستجو کنید تا با انواع تخفیف‌ها از این فروشگاه مواجه شوید.

به همین سبب پرتخفیف قصد دارد به‌عنوان یک مرجع معتبر با اشتراک‌گذاری انواع کد تخفیف در هر لحظه و هر زمان انواع کوپن را به دست شما برساند. اگر شما هم دلتان می‌خواهد با استفاده از انواع تخفیف ها خرید لذت‌بخش‌تری داشته باشید، با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم که چگونه پرتخفیف راه دریافت کد تخفیف را برایتان ساده کرده است.

چگونه کد تخفیف دیجی کالا امروز را از پرتخفیف دریافت کنیم؟

از آنجا که پرتخفیف منبع جدیدترین کد تخفیف از برندهای مختلف است، با ورود به سایت یا اپ پرتخفیف به دنیایی از کوپن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. البته این کوپن ها همگی براساس کاربرد دسته‌بندی شده‌اند، برای همین شما می‌توانید کد تخفیف مورد نظرتان را به‌راحتی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید با دریافت کد تخفیف دیجی کالا خرید ارزان و به‌صرفه‌ای از این فروشگاه داشته باشید، فقط کافی است پیش از خرید به سایت پرتخفیف سربزنید و از بین دسته‌بندی موجود روی گزینه‌ی «فروشگاه اینترنتی» کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با تایپ عبارت‌های مختلفی مثل دیجی کالا یا کد تخفیف دیجی کالا امروز به انواع کد تخفیف های این فروشگاه اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

همان‌طور که در تصویر پیداست در هر کوپن نام برند، نوع و میزان تخفیف و همین‌طور مدت زمان اعتبار آن مشخص شده است. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید کوپن دریافتی‌تان را از طریق ایمیل یا برنامه‌های مختلف برای دوستان و آشنایان ارسال کنید.

چطور کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا را از پرتخفیف دریافت کنیم؟

همه‌ی ما خوشحال می‌شویم اگر خرید اینترنتی‌مان را بدون دریافت هزینه برایمان ارسال کنند! خب خبر خوب اینکه پرتخفیف این اتفاق را برای کاربرانش ممکن کرده است. شما با کمک پرتخفیف می‌توانید در کنار خرید ارزان‌تر از دیجی کالا ، سفارشتان را هم با ارسال رایگان دریافت کنید.

فقط کافی است وارد سایت یا اپ پرتخفیف شوید و در کادر جستجو، عبارت کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا را تایپ کنید.

به این ترتیب به‌سادگی می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا تمام سفارش‌هایتان را بدون پرداخت هزینه بابت ارسال، در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

چگونه در پرتخفیف از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنیم؟

بعد از اینکه کوپن موردنظرتان را در پرتخفیف پیدا کردید، با کلیک روی گزینه‌ی «مشاهده کد تخفیف » به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر منتقل خواهید شد.

در این صفحه شما می‌توانید کد تخفیف و اطلاعات مربوط به آن را ببینید. همچنین امکان ارسال کد برای سایرین، پرینت کد و کپی لینک کد هم برایتان فراهم است. همچنین در صورت عضویت در پرتخفیف می‌توانید با کلیک روی گزینه‌ی «افزودن به علاقه‌مندی‌ها» کد دریافتی‌تان را در لیست علاقه‌مندی‌هایتان ذخیره کنید.

برای استفاده از کد تخفیف دریافتی‌تان هم فقط باید به ترتیب روی دکمه‌های «کپی کن» و «خرید کنید» کلیک کنید. با این کار مستقیماً به سایت دیجی کالا هدایت خواهید شد. بعد از انتخاب محصولات موردنظرتان با وارد کردن کد در کادر مشخص‌شده و اعمال تخفیف از یک خرید ارزان لذت خواهید برد.

منبع : دیجی رو

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 12:28

فرقی ندارد که به دنبال کد تخفیف دیجی کالا می‌گردید یا برای تاکسی گرفتن در جستجوی کد تخفیف اسنپ هستید، چون در پرتخفیف انواع و اقسام کد تخفیف ها از برندهای مختلف برای کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

دسته‌بندی منظم  کد تخفیف  در پرتخفیف به شما کمک می‌کند تا به راحتی به کوپن مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. شما به‌راحتی با کلیک روی گزینه‌ی «فروشگاه اینترنتی» می‌توانید انواع کد تخفیف دیجی کالا را در سایت یا اپ پرتخفیف پیدا کنید.

از طرف دیگر گزینه‌ی «تاکسی اینترنتی» شما را به کد تخفیف اسنپ می‌رساند و انواع بن‌ها با میزان اعتبار و تخفیف‌های مختلف را در مقابلتان لیست می‌کند.

شما همچنین می‌توانید با تایپ عبارت کد تخفیف اسنپ یا دیجی کالا مستقیماً به کوپن های مربوط به این برندها دسترسی پیدا کنید. کوپن هایی که هر کدام نام برند، عنوان کد و میزان اعتبار کد را به شما نشان می‌دهد.

روش دریافت کد تخفیف دیجی کالا و اسنپ از پرتخفیف چگونه است؟

بعد از بالا و پایین کردن لیست کوپن و پیدا کردن کوپن مورد نظرتان می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی سبز رنگ «مشاهده کد تخفیف »، کد را دریافت کنید، به این ترتیب صفحه‌ای مشابه تصویر زیر برایتان باز می‌شود.

همان‌طور که می‌بینید در این صفحه علاوه بر مشاهده کد تخفیف می‌توانید از آن پرینت بگیرید و یا لینک کد را کپی کنید. همچنین امکان ارسال کد تخفیف از طریق ایمیل یا برنامه‌هایی مثل واتس‌اپ، تلگرام و ... فراهم است.

درصورتی که در پرتخفیف عضو باشید با کلیک روی گزینه‌ی «افزودن به علاقه‌مندی‌ها» می‌توانید کد موردنظرتان را در لیست علاقه‌مندی‌هایتان ذخیره و در زمان دیگری از آن استفاده کنید.

چگونه در پرتخفیف از کد تخفیف دیجی کالا و اسنپ استفاده کنیم؟

قبل از استفاده از کد تخفیف دریافتی‌تان بهتر است، اطلاعات موجود در صفحه‌ی مشخصات کوپن را با دقت مطالعه کنید تا از زمان اعتبار و مطابقت آن با نیازتان مطمئن شوید. زیرا به‌عنوان مثال ممکن است کد تخفیف اسنپ دریافتی‌تان برای شهر خاصی در نظر گرفته شده باشد و یا  کد تخفیف دیجی کالا  فقط برای اولین خرید باشد و یا نکاتی از این دست.

از آنجا که تمامی کدها در پرتخفیف تست شده و معتبر هستند بنابراین به این نکات توجه داشته باشید تا در هنگام استفاده از کد تخفیف با مشکلی مواجه نشوید.

در نهایت بعد از انتخاب کد تخفیف موردنظرتان به سادگی با کلیک روی دکمه‌های «کپی کن» و «خرید کنید» به سایت دیجی کالا منتقل خواهید شد و بعد از اعمال تخفیف می‌توانید با هزینه‌ی کمتر محصول موردنیازتان را خریداری کنید.

برای استفاده از  کد تخفیف اسنپ  هم فقط کافی است کد را کپی کنید و با مراجعه به اپلیکیشن و تعیین مبدا و مقصد، با وارد کردن کد، یک سفر درون شهری ارزان و یا رایگان را تجربه کنید.

منبع

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 227 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 11:46

برندها، فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگ، اپلیکیشن‌های خدماتی، شرکت‌های هواپیمایی و مسافرتی و... گاه‌ و بی‌گاه و به بهانه‌های مختلف برای مشتریان‌شان طرح‌های تخفیفی درنظر می‌گیرند. شما هم که دیگر قربانتان بروم تار و پود زندگی‌تان با اینترنت گره خورده است.

درطول روز از اپلیکیشن‌های مختلف غذا می‌خرید، خریدهای روزمره را انجام می‌دهید، تاکسی اینترنتی می‌گیرید یا حتی کتاب الکترونیکی می‌خوانید و پادکست گوش می‌دهید. حالا اگر بدانید تمام کدهای تخفیف خدمات مورد نظرتان در یک سایت با نظم و ترتیب منتظر یک اشاره‌ی شما نشسته‌اند؛ چه حسی خواهید داشت؟

پرتخفیف دقیقا همین کار را برای شما تمام وکمال انجام می‌دهد. کدهای تخفیف را حتی شده اگر در ثریا باشند در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری می‌کند و در سایت یا اپ به‌اشتراک می‌گذارد. فقط کافی است کدها را کپی کنید و بدون منت و چانه زدن یک تخفیف حسابی بگیرید.

حتی می‌توانید کدهای تخفیف مورد علاقه‌تان را در پرتخفیف نشان کنید تا به‌محض انتشار، خبردارتان کند.

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا 99 را در پرتخفیف پیدا کنید

همیشه ضرب‌المثل از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای جاهایی به کار می‌برید که هر چیزی که فکرش را بکنید داخلش پیدا می‌شود. اما این روزها دیجی کالا مرزهای این ضرب‌المثل را هم کمی جابه‌جا کرده است. فقط کافی است کالای مورد نظرتان را در دیجی کالا سرچ کنید تا انواع و اقسامش را با برندهای مختلف برایتان نمایش دهد و شما هم با چند کلیک ساده به محصول مورد نظرتان برسید.

تخفیف‌های بی‌نظیر دیجی کالا هیجان خرید از این سایت را دوچندان می‌کند. کافی است دیجی کالا کد تخفیفی منتشر کند؛ شما می‌توانید چند لحظه بعد آن را در پرتخفیف ببینید و کپی کنید.

اگر تا به‌حال برای خرید از دیجی کالا از پرتخفیف کدی دریافت نکرده‌اید بدانید هنوز دیر نشده است. می‌توانید از حالا به بعد کد تخفیف دیجی کالا 99 را در سایت پرتخفیف ببینید و با توجه به نیازها و شرایط‌تان از کدها استفاده کنید.

تخفیف وبیناری یا وبینار تخفیفی با کد تخفیف ایسمینار

می‌دانستید قرار نیست فقط برای خرید یک خدمت یا کالای خاص تخفیف بگیرید؟ شما می‌توانید حتی برای شرکت در سمینارهای آموزشی نیز از کدهای تخفیف سایت پرتخفیف استفاده کنید.

بله! درست متوجه شدید؛ منظورمان همان سمینار همیشگی است؛ منتها این روزها سمینارها به جای سالن‌های بزرگ و عریض و طویل روی صفحه‌ی کوچک مانیتور شما و با نام وبینار، برگزار می‌شوند. درواقع استاد همان استاد برجسته‌ی سابق است و ابزارها نیز همان‌ها هستند فقط برای حفظ وقت، هزینه و انرژی شما به‌‍‌‌صورت کاملا مجازی برگزار می‌شوند.

ایسمینار یک پلتفرم تخصصی برای برگزاری وبینار است و از صفر تا صد این فرایند را پشتیبانی می‌کند.

ایسمینار برای جلب رضایت کاربران و برای این‌که عده‌ی بیشتری بتوانند از مزایای وبینارها استفاده کنند، کد تخفیف‌های مختلفی منتشر می‌کند. کد تخفیف ایسمینار هم برای تمام محصولات سایت و هم گاهی به‌طور اختصاصی برای برخی از وبینارها دردسترس کاربرانش قرار می‌گیرد.

منبع : افکار نیوز

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:51

درباره کد تخفیف بانی مد : صنعت مد یکی از پرطرفدارترین صنایع در دنیاست و خرید یک جنس باکیفیت از بهترین برند از دغدغه‌های اصلی دوست‌داران مد است. فروشگاه اینترنتی بانی مد یک از موفق‌ترین فعالان حوزه‌ی مد در ایران است که از سال 1393 به‌طور تخصصی کارش را با فروش آنلاین پوشاک شروع کرد و تا امروز با شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی و خارجی مثل چرم مشهد، مارال چرم، پاتن‌جامه، جین وست، ساموئل اند کوین، جوتی جینز، آدیداس، بالنو و… همکاری داشته است.

 

بانی مد در چه زمینه‌هایی فعال است؟

فروشگاه اینترنتی بانی مد عرصه‌های متنوع مد را پوشش می‌دهد. این فروشگاه علاوه‌بر فروش آنلاین انواع پوشاک زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه در زمینه‌های متنوع دیگری مثل فروش کیف، کفش، لوازم آرایشی- بهداشتی، عطر، ادکلن و اکسسوری مد (مثل جوراب، صندل، کلاه، چتر، زیورآلات، ساعت، روسری، شال و…) فعالیت دارد.

 

مزایای خرید از بانی مد چیست؟

بانی مد در تمام طول فعالیتش سعی داشته با ایجاد تنوع و ارتقا کیفیت اجناس، یک خرید اینترنتی مطمئن را برای مشتریانش رقم بزند. همچنین امکانات و مزایای مختلفی را هم برای مشتری در نظر گرفته است؛ از جمله:

1-مشتریان بانی مد می‌توانند با خرید بیش از 100 هزار تومان از مزیت ارسال رایگان بهره‌مند شوند و برای خریدهای کمتر از 100 هزار تومان، تنها باید مبلغ 6000 تومان را به‌عنوان هزینه‌ی پست پرداخت کنند.

2-دسته‌بندی دقیق کالا در بانی مد دسترسی کاربران به کالای موردنظرشان را بسیار ساده کرده است.

3-شما با کلیک روی هر محصول می‌توانید از تمام جزییات و ویژگی‌های کالای موردنظرتان مطلع شوید و با اطمینان کامل اقدام به خرید کنید.

4-بانی مد برای محصولاتش، به مدت 7 روز ضمانت بازگشت و یا تعویض کالا در نظر گرفته است.

5-خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت بانی مد، در هرزمان پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان است.

6-با دریافت کد تخفیف بانی مد می‌توانید خریدهای ارزان‌تری را تجربه کنید.

 

کد تخفیف بانی مد چیست؟

با در اختیار داشتن کد یا بن تخفیف بانی مد ، می‌توانید در هنگام خرید از سایت یا اپلیکیشن بانی مد از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شوید. البته باید توجه داشته باشید که هر کوپن تخفیف بانی مد یک‌بار مصرف است و در هر خرید فقط می‌توانید از یک کد استفاده کنید.

 

چگونه جدیدترین کدهای تخفیف بانی مد را دریافت کنیم؟

با عضویت در خبرنامه‌ی بانی مد و یا با استفاده از سایت یا اپ پرتخفیف همیشه می‌توانید به جدیدترین کدهای تخفیف دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از بن تخفیف بانی مد کافی است بعد از دریافت کد از پرتخفیف وارد سایت بانی مد شوید. سپس کالای موردنظرتان را انتخاب کنید و با کلیک روی گزینه ادامه خرید، کوپن تخفیف را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. درنهایت با اعمال تخفیف یک خرید ارزان را تجربه خواهید کرد.

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:56

سفارش غذای آنلاین از آن اتفاقات جذابی است که نه‌تنها عاشقان غذا را خیلی راحت به خوراکی‌های محبوبشان می‌رساند، بلکه بار بزرگی را هم از دوش کسانی که زمان کافی برای آشپزی ندارند مثل کارمندها، دانشجوها و... برداشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرتخفیف، برای همین هم حتماً نام‌هایی مثل اسنپ فود و چیلیوری به گوشتان آشنا هستند و شاید هم بارها به سراغشان رفته‌اید!

در سفارش آنلاین غذا بعد از ادویه و نمک و دستپخت خوب، فقط و فقط یک تخفیف جانانه است که می‌تواند کاری کند غذا حسابی به آدم بچسبد. پس عجیب نیست که همگی به‌دنبال کد تخفیف اسنپ فود یا کد تخفیف چیلیوری و همین‌طور سایر برندهای سفارش آنلاین غذا هستیم تا غذای دلخواهمان را با هزینه‌ی کمتری تهیه کنیم.

برای همین هم پرتخفیف قصد دارد با اشتراک‌گذاری انواع کوپن‌هایی مثل کد تخفیف اسنپ فود تهران تا اسنپ فود اصفهان ، چیلیوری کرج ، چیلیوری یزد و.. ساکنین شهرهای مختلف را به کد تخفیف دلخواهشان برساند. پس اگر شما هم دلتان می‌خواهد با کدهای تخفیف اسنپ فود یا چیلیوری ، ارزانی را تجربه کنید، همراه ما باشید تا برایتان بگوییم با پرتخفیف چگونه این کار به آسانی ممکن است؟

چطور از پرتخفیف ، کد تخفیف اسنپ فود و چیلیوری دریافت کنیم؟

پرتخفیف کار را برای تخفیف بگیرها حسابی ساده کرده است. شما با ورود به سایت یا اپلیکیشن پرتخفیف ، اول از همه چشمتان به دسته‌بندی منظم کدها می‌خورد. همین گزینه‌ها راه سرراست رسیدن به کوپن موردنظرتان است.

فرقی نمی‌کند شما به‌دنبال کد تخفیف اسنپ فود شیراز هستید یا چیلیوری اهواز در هر صورت با کلیک روی گزینه‌ی «سفارش غذا» انواع و اقسام کوپن های تخفیف سفارش آنلاین غذا در مقابلتان لیست می‌شود.

علاوه بر این، راه دیگری هم در پرتخفیف برای پیدا کردن کد تخفیف چیلیوری یا کد تخفیف اسنپ فود وجود دارد. فقط کافی است همین عبارات و یا نام برند را در کادر جستجوی بالای صفحه تایپ کنید تا پرتخفیف تمامی کوپن های مربوط به این برندها را برایتان رو کند.

کد تخفیف اسنپ فود و چیلیوری ویژه‌ی شهرتان را در پرتخفیف پیدا کنید؟

خوب است بدانید که در پرتخفیف این امکان برایتان وجود دارد تا با یک جستجوی ساده به کپن های تخفیف چیلیوری یا اسنپ فود شهرتان دسترسی پیدا کنید.

برای این منظور می‌توانید عباراتی مثل چیلیوری تبریز ، چیلیوری ساری یا اسنپ فود قم یا کد تخفیف اسنپ فود کرج و یا هر شهری دیگری را که مدنظر دارید در کادر جستجوی سایت پرتخفیف تایپ و سرچ کنید.

به‌این‌ترتیب کوپن های مربوط به شهر موردنظرتان را به‌سادگی پیدا خواهید کرد.

پس از جست و جو، هر کوپن نام برند، نوع کد و مدت زمان اعتبار کوپن را به شما نشان می‌دهد. البته امکان ارسال کوپن هم برایتان فراهم شده است. البته باید حواستان باشد که زود به زود به پرتخفیف سربزنید تا اعتبار کد تخفیف دلخواهتان از بین نرفته باشد و به کوپن های بیات‌شده نرسید!

چگونه در پرتخفیف از کد تخفیف چیلیوری و اسنپ فود استفاده کنیم؟

بعد از گشت‌وگذار میان کوپن های رنگ به رنگ، وقتی کوپن دلخواهتان را پیدا کردید با کلیک روی دکمه‌ی سبز رنگ «مشاهد کد تخفیف » به صفحه‌ی مشخصات بن موردنظر خواهید رفت.

برای نمونه اگر عبارت « چیلیوری شیراز » را سرچ کنید، بعد از کلیک روی این دکمه‌ی سبز رنگ صفحه‌ای مقابلتان باز می‌شود.

در این صفحه می‌توانید قبل از استفاده از کد، توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید و از مدت زمان اعتبار کوپن مطلع شوید.

به‌علاوه امکانات مختلفی هم در این صفحه وجود دارد؛ از جمله اینکه می‌توانید از کد تخفیف دریافتی‌تان پرینت بگیرید یا آن در به لیست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه کنید. کپی لینک کد و امکان ارسال کد تخفیف نیز از دیگر امکانات موجود در این صفحه است.

اما درصورتی‌که قصد دارید در همان لحظه از کد تخفیف تان استفاده کنید، فقط باید به‌ترتیب روی دکمه‌های «کپی کن» و «خرید کنید» بزنید. البته باید بدانید بعد از کلیک روی دکمه سبز رنگِ «خرید کنید» مستقیماً به سایت چیلیوری یا اسنپ فود هدایت خواهید شد.

بنابراین اگر قصد دارید از اپلیکیشن این سامانه‌های سفارش غذا استفاده کنید، فقط کافی است از کد موردنظرتان کپی بگیرید و سپس به سراغ هرکدام از این اپلیکیشن‌ها بروید و بعد از سفارش غذا، با وارد کردن کد تخفیف چیلیوری یا اسنپ فود در کادر مشخص شده، ارزان‌تر از همیشه غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. منبع

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 1:40

امروزه بسیاری از نیازهای روزمره زندگی ما به صورت آنلاین و به کمک اینترنت قابل پاسخگویی هستند. همه می دانیم دیگر لازم نیست که برای خرید یک کالا ، ساعت ها را در مسیر رفت و آمد سپری کنیم و تازه در میان مغازه های بسیار به جمع آوری اطلاعات درباره آن کالا بپردازیم. در حقیقت امروز با چند کلیک ساده می توانید کالای مورد نظر خودمان را پیدا کرده و همان طور که در منزل هستیم آن را سفارش بدهیم و حتی درباره آن اطلاعات مورد اطمینانی پیدا کنیم. پس خرید آنلاین این روزها عضو جدایی نا پذیر از زندگی روزمره ماست که با گذشت زمان، سهم بیشتری از گذشته در خریدهای ما دارد.

 

خرید آنلاین و پرداخت با تخفیف

همانطور که گفته شد پیشروی خرید آنلاین در زندگی ما با سرعتی غیرقابل کنترل رو به ازدیاد است، از سویی دیگر گسترش پوشش اینترنت و بهبود خدمات شرکت های ارائه دهنده آن باعث شده که روند گسترش خرید آنلاین باسرعت بهتری شکل بگیرد. در این میان حتما در خرید از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و یا اپلیکیشن ها در مراحل پرداخت خود با عبارت " کد تخفیف " یا " بن تخفیف " برخورد داشته اید. قطعا می دانید که با داشتن کدتخفیف های مختلف می توانید قسمتی از مبلغ نهایی را پرداخت نکنید و در حقیقت کالا یا خدمات مورد نظر را با تخفیف خریداری نمایید.

کوپن ها و یا کدهای تخفیف در حقیقت یک عبارت خاص هستند که با هدف جذب خریدار بیشتر و یا تشکر از اشتراک بازدیدکنندگان و استفاده کنندگان سایت یا اپلیکیشن مورد نظر توسط اداره کنندگان آن منتشر می شوند. بنابراین به طور معمول این کدها دارای تاریخ انقضا هستند و شما نمی توانید از یک کدتخفیف بارها و بارها استفاده کنید در حقیقت در بازه های مختلف زمانی کدهای مختلفی منتشر می شوند که به صورت محدود ( تعداد استفاده کنندگان ) و یا زمان مصرف در دسترس و قابل استفاده هستند.

سایت و اپلیکیشن پر تخفیف مرجعی برای معرفی کوپن و کد تخفیف

کمتر کسی است که در هنگام خرید های خود از گرفتن تخفیف حس خوبی نداشته باشد. با توجه به آنچه درباره کدهای تخفیف گفته شد حتما می توانند موضوع جذابی برای ما باشند زیرا با آن ها می توانیم تخفیف های بسیار خوبی داشته باشیم و قطعا حس خوب خرید با تخفیف خیلی خوشایند است. اما مسئله اصلی که ما با آن برخورد می کنیم این است که چطور بتوانیم آخرین کدهای تخفیف برندهای مختلف را داشته باشیم ، مثلا وقتی به دنبال کد تخفیف اسنپ یا کد تخفیف دیجی کالا هستیم چطور آن ها را پیدا کنیم و از زمان اعتبار آن ها نیز اطلاع داشته باشیم؟

دغدغه هایی که مطرح شد ایده اصلی برای شکل گیری سایت پر تخفیف بود ، اینکه مرجعی برای معرفی و به اشتراک گذاری کوپن و بن های تخفیف وجود داشته باشد که بتواند تمامی کدهای تخفیف را دسته بندی های منظم و به تفکیک برندهای اراده دهنده آن ها در اختیار افراد قرار دهد. هم چنین بتوانیم کدتخفیف های منقضی شده را از کدتخفیف های دارای اعتبار جدا کرده و آن ها در دسته ای جداگانه نمایش دهیم. نقطه شروع برای پرتخفیف همین دغدغه ها بود ، دغدغه هایی که باعث شد تیم فنی و ایده پردازی پر تخفیف در کنارهم ساعت ها را در کنار هم به بحث و همفکری صرف کنند تا بتوانند پر تخفیف را پر از کدهای تخفیف در اختیار شما قرار دهند. این در حالی بود که ما قصد داشتیم تنها یک سایت یا اپلیکیشن معمولی نباشیم بلکه بتوانیم تمامی خدمات خود را در ظاهری آراسته به طوری که کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند ارائه کنیم.

آشنایی با برخی از امکانات سایت پرتخفیف 

در پرتخفیف در حال حاضر کلیه کد تخفیف در دسته بندی های زیر منتشر می شوند : اپراتور و اینترنت – تاکسی اینترنتی – هتل و هواپیما – فروشگاه اینترنتی – سفارش غذا – مد و لباس – موسیقی و تئاتر – کتاب – مشاوره و آموزش – خدمات آنلاین – ورزشی – بیمه . این دسته بندی های اصلی هستند که با توجه به موضوع فروشگاه ها و خدمات آنلاین صورت گرفته اند و با توجه به موضوعی که کد تخفیف درباره آن انتشار داده شده است در این دسته ها قرار می گیرند. از سوی دیگر ممکن است مخاطبی تنها به دنبال کد تخفیف یکی از برندها باشد ، مثلا به دنبال کد تخفیف تپسی باشد بنابراین باید کد تخفیف های در سایت به صورت دیگری نیز در اختیار کابران سایت قرار بگیرد، به همین منظور دسته بندی کد تخفیف ها بر اساس برندها هم امکان دیگری بود که به پرتخفیف اضافه شده است و در صفحه برندها قابل دسترسی است.

افزونه مرورگرهای کروم و فایرفاکس پرتخفیف

علاوه بر تمام امکاناتی که در پرتخفیف موجود است تیم فنی برای راحتی کاربران افزونه یا همان اکستنشن مرورگرهای کروم و فایرفاکس را نیز تولید کرده است. طریقه کار این افزونه ها به این شکل است که دیگر نیازی نیست تا شما برای دریافت کدهای تخفیف سایت های مختلف به دنبال آن در پر تخفیف یا هرجای دیگری بگردید. شما با نصب افزونه پر تخفیف بر روی مرورگر خود تنها کافی است به سایت مورد نظر بروید ، در این صورت تمامی کدهای تخفیف فعال آن سایت برای شما به نمایش در خواهد آمد و به این صورت شما می توانید ضمن صرفه جویی در وقت همواره دنیای جذای از کد تخفیف ها را به همراه خود داشته باشید.

منبع

 

portakhfif...
ما را در سایت portakhfif دنبال می کنید

برچسب : پر تخفیف, نویسنده : رضا شفق rezashafagh13 بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 15:49